Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~alutek18 | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany01.07.2008 @13:20:33 ostatnio na stronie30.07.2012 @14:43:31



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6642819
digarty161 komentarze923 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~BeataKrynicka    05.11.2008 @09:44:08
dziękuję za wizytę
pozdrawiam serdecznie
~andrzej1961    24.10.2008 @21:27:26
Masz rację . Tylko ciut, ciut, ciut
~BeataKrynicka    19.10.2008 @08:57:24
dziękuję i pozdrawiam
~BunC    18.10.2008 @12:55:37
Dzięki
_______
„Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego”
~spike7777    19.09.2008 @20:46:36
a dlaczego ta piękna galeria się nie powiększa ?
miłego weekendu życzę
~spike7777    11.09.2008 @22:43:07
dziękuję za miłe słowa
pozdrawiam i dobrej nocy życzę
~spike7777    06.09.2008 @23:28:19
ciekawa galeria chcę tutaj wracać
pozdrawiam
~Deith0    04.09.2008 @17:07:35
dokałdnie. krzywy horyzot był przewidziany.
dziękuję za komentarz.
pozdrawiam
~BunC    31.08.2008 @12:30:26
To ja przejdę z plusa do ery w takim razie! :D
_______
„Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego”
~christopher84    30.08.2008 @18:55:53
Dzięki za dodanie do obserwowanych i cieszy mnie że moja galeria podoba się . Pozdrawiam .
~BunC    23.08.2008 @11:52:28
Dzięki
_______
„Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego”
~BunC    13.08.2008 @14:10:08
Też mi się tak wydaje.. Właśnie dlatego napisałam, że "zdupiłam".. No, ale trudno. Trzymaj się
_______
„Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego”
~kaziu73    04.08.2008 @20:53:24
czekam na nowe fotki:P
_______
zapraszam do mnie
nie dziękuj...skomentuj

~BunC    31.07.2008 @23:23:41
_______
„Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego”
~marcingracz    30.07.2008 @13:50:31
dzieki za wizyte mazenia sa poto zeby je spełniac i dązyć do ich spełnienia bo inaczej zycie nie ma sensu bez mazeń
~dzigart    28.07.2008 @23:28:29
miło mi zapraszam
~BunC    28.07.2008 @11:40:15
Dziękuję... I nie mam nic przeciwko! :D
ostatnio edytowane: 2008-07-28 11:42:45
_______
„Wolę być niedoskonałą wersją samej siebie, niż najlepszą kopią kogoś innego”
~PaprWinbek    28.07.2008 @10:48:40
Dzieki
~boynrone    24.07.2008 @22:05:39
a to tyle dobrze ;p

all rights reserved ;p
_______
Jak to mawiali Rzymianie: "De gustibus non est disputandum" ale potencjał jest !
~boynrone    24.07.2008 @22:00:49
a jak ostrość ?

bo to najważniejsze : )

Pozdrawiam : )
_______
Jak to mawiali Rzymianie: "De gustibus non est disputandum" ale potencjał jest !
~boynrone    24.07.2008 @21:48:57
no tak, ale jakoś tak ta sklejka wyszła .

a wyszło coś na tym 'moim' zdjęciu z Częstochowy ?

bo coś mi się wydaje, że Tym Nikonem to mi się nie powiodło ;p
_______
Jak to mawiali Rzymianie: "De gustibus non est disputandum" ale potencjał jest !
~Liviii    23.07.2008 @19:06:04
Toobie to fajnie :P
_______
Choć często niepewnie, a czasem tak trudno, wciąż warto próbować, nigdy nie jest za późno.
~kaziu73    22.07.2008 @14:08:55
polecasz sie ok
_______
zapraszam do mnie
nie dziękuj...skomentuj

~kaziu73    22.07.2008 @12:41:49
dzieki polecam sie
_______
zapraszam do mnie
nie dziękuj...skomentuj

~Natalia359    21.07.2008 @14:20:03
dzięki
_______
nie dziękuj, oceń !
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt